Veel te lang geleden dat ik op het forum ben geweest maar nu moet ik toch even wat kwijt over die geweldige paardjes!
Mijn zus was hier met haar twee dochtertjes van 6 en 8 en die zijn gek op paarden en rijden ook al een paar maanden op een manege in Nederland.
Mijn zoontje rijd ook en het leek ons leuk om een buitenritje te gaan maken .
Geen haar op mijn hoofd die er aan denk dit op mijn paarden te doen.
Maar Mirjam en Ines hadden op woensdagmiddag al een rit gepland met 5
kinderen tussen de 6 en 9 jaar! Dus als ik ook meeging als begeleiding konden ze mee!
Wat een feest was dat al voor ze in Nederland hadden ze alleen nog maar in de bak gereden.
Moeder (mijn zus) vond het allemaal maar eng natuurlijk!
Wat heb ik me weer verbaasd......
Ik zat op een heerlijke voorwaardse merens (van een client die nog doorgereden moest worden) klein maar zo fijn!
We hebben een buitenrit van 2 uur gemaakt met 11 merens echt een plaatje om te zien en zo braaf allemaal!
Gestapt gedraaft en ik heb met 2 kinderen nog een stuk gegalopeerd terwijl de andere netjes achter bleven en wij ze later weer opwachten.
Het ging allemaal perfect ik heb echt genoten.Wat een verschil met mijn kwpn ers ik kwam er helamaal ontspannen vanaf!
Ik wil nog wel even zeggen dat dit niet betekent dat de merens altijd een goede kinderpony is!
Ze zijn oersterk maar goed wij weten welke merens voor welk kind en zorgen dat het veilig is!
Ik heb besloten ook weer een merens aan te schaffen ik ga deze maand kijken naar wat jaarlinghengstjes van Orion en de mooiste eruit pikken!Joepi!

.
Allemaal zwarte paardjes, bergen en zon, wat wil je nog meer!

Fijn dat het goed gegaan is en de paarden zo braaf waren. Groetjes.